Nir Mako

TURN YOUR LIFE ON

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • מגיל 6 חלמתי לצלול עם העמלץ הלבן, כן זה מ"מלתעות", כנער חלמתי לטייל  בעולם, לחיות וללמוד בארה"ב, אחרי הצבא רציתי להקים משפחה, לקנות בית עם גינה, להרוויח טוב.

    האם כל זה קרה?

     

    בגיל 8 עשיתי צלילת הכרות באילת, בגיל 9 קניתי ספר על כרישים (האמא הפולניה שמחה שהילד אוהב לקרוא), בגיל 20 עשיתי רישיון  צלילה ובגיל 30 צללתי באוקיאנוס השקט עם כרישים לבנים. וכן גם השאר התרחש, עבדתי וחייתי בבוסטון המופלאה, טיילתי ממיקרונזיה ועד אלסקה וכל מה שבאמצע. הקמתי משפחה למופת, ופיתחתי קריירה משגשגת בהייטק.

     

    אני מאמין שכל אחד יכול להגשים את מטרותיו האישיות ועיסקיות.

    בדרך היו לי פחדים, קשיים ועימותים, היו מהמורות בדרך, זה דרש אומץ לעשות צעדים כמו לעזוב הכל בארץ ולטוס, להתמודד עם לשנות כיוון ותפקיד ממהנדס פיתוח לתחום הרך של שיווק , ליצור שת"פ מעורב ברגשות עם אישתי ולהקים עסק משלי. לגדל ילדים, לקנות בית עם גינה כבית ראשון.

    תמיד עולות השאלות האם אני עושה צעדים נכונים, האם זו החלטה נכונה?

    מה אם זה לא יצליח? הסביבה לא תמיד תפרגן או תבין. 

     

    אני רוצה להעניק לך את ניסיוני ויכולתי להעצים, למקד, למקסם את היכולות והחוזקות שבך, להתגבר על המחסומים והחולשות.

    "חלומות לפעמים מתגשמים" (צביקה פיק) ,  ואני טוען למה לפעמים? אפשר לפעול ולהנות.

    לקבל תמיכה, לוי צמוד אישי. לוודא  שאפשר  לעשות את הפעולות מ-א' ועד ת'

    אני אמצא עבורך את הפתרון  התפור למידותיך!

    כאדם פרטי: אם נמצאים  לפני שינוי משמעותי בחיים, ייעוץ וליווי בתהליכי היום יום. ירידה במשקל, אורח חיים בריא, ספורט, יצירת התפקיד הבא בקריירה, ניהול זמן ולעבור ל-plus בבנק.

    לעסק: מרעיון, חזון, אסטרטגיה, תוכנית עסקית  ועד פיתוח מוצר, אפיון בניית פרוטוטייפ, מכירות. עבודה עם מומחים בתחום בחומרה , תוכנה ומדיה אני מספק ליווי צמוד ו מקיף 360 מעלות


     
BizMakeBiz פותח ע"י